Klachtenprocedure
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling beschadigd tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt, waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek bij ons een melding te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Mijn Blij staat ervoor in dat de geleverde artikelen deugdelijk zijn en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties. Uitzondering hierop vormen eventuele kleurverschillen of wanneer er in de specificaties duidelijk staat vermeld dat items kunnen verschillen. Gebreken die zijn ontstaan als het gevolg van normale slijtage, bijvoorbeeld een metalen bedel die verkleurt door de PH waarde van een klant zijn/haar huid of die zijn te wijten aan aanmerkelijke schuld van de klant (contact met water/zeep) vallen niet onder de garantie.
Koffiemokken zijn doorgaans vaatwasbestendig tot 55 graden. Echter kan het zo zijn, dat na verloop van tijd de tekst op de mok vervaagt of afslijt. Het is en blijft een handmatig beschreven product.
Op de achterzijde van iedere mok bevindt zich een sticker met daarop de wasvoorschriften.
Handwas wordt aangeraden, maar de mok laten weken of schuren met een schuurspons wordt uiteraard afgeraden!
Gebreken die aan de tekst op de mok zijn ontstaan door onzorgvuldige omgang met de wasvoorschriften, vallen niet onder de garantie.
Overmacht
Mijn Blij is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien zij daartoe gehinderd is door overmacht. Onder overmacht wordt verstaan; bedrijfsstoringen bij Mijn Blij, onvoorziene weersomstandigheden en transportstagnatie.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mijnblij.nl
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.